Gratis applicatie om samenwerkingen op de werkplek te beheren
In het geval dat u op zoek bent geweest naar een gratis alternatief voor bekende bundels als Salesforce en Zoho, komt deze CRM-oplossing goed van pas. Het is uitgerust met veel vergelijkbare functies en wordt gepresenteerd in een lichtgewicht pakket.
Een cloudgebaseerd softwarepakket
TrackingTime maakt gebruik van cloudgebaseerde software om taken binnen een kantooromgeving effectief te beheren en te overzien. Schema's en soortgelijke verplichtingen worden gepresenteerd in een kalenderachtige interface, dus het is veel gemakkelijker om rollen en verantwoordelijkheden te waarderen. Het is ook mogelijk om specifieke jobs in kleur te coderen voor meer duidelijkheid. Taken kunnen worden onderverdeeld in segmenten; ideaal bij het aanpakken van gecompliceerde projecten.
Het collaboratieve voordeel verkrijgen
Alle gegevens binnen TrackingTime kunnen indien nodig met andere gebruikers worden gedeeld. Het is geoptimaliseerd voor tal van talen en gedetailleerde urenstaten bieden bruikbare inzichten in realtime scenario's. Er is slechts 1,1 megabyte geheugen nodig.
Beoordelingen about TrackingTime
Heeft u geprobeerd TrackingTime? Wees de eerste om uw mening te verlaten!